Yaya Nadia Here :D
Rindu dekat blog nie xD

Sunday 22 January 2012 | 0 Comment [s]


Heyheyyy hoiihoii xD Lama sial aku tak hupdate blog nie. Habis bersepah , kotor bagai. Okaylaa, aku penat dahh kemas blog nie tau. //Bhahaha skema punya yaya. Serious dari lastyear aku tak hupdate blog nie. Blog nie buruk , sebab tuh aku tak update selalu . Lagipun aku malas, besar nak facebook handphone youtube facebook handphone youtube . Loll --' Shiqeen , Erna , Filzah , Wan , Raihan , Izhar laa budak yg hari-2 nak message aku. Korang topupkan aku wehhh , kredit aku habis dohh asyik text korang je. Bosan :p Hahaha. Kejap lagi nak pergi Felda Taib Andak , lol balik kampung xD Kampung aku dekat jea okay. Jiran dgn Mawi tauu x) hahaha herann pulak aku kann -.- Lama siot tak balik sana. Ada barbeque lagi wohh. Kambing golekk tauu cik mann dengan pak 'ndak . Hahah :'D Aku suka kalau macam niee . Boleh jumpa cousin aku //ayat macam tak pernah jumpa jea. Haha ^^" 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ATTENTION !
Tolong dohh aku da lama aim korang dua orang. Dah ckup bagus kot aku cakap baik-2 dengan korang dalam facebook. Korang nak apa sebenarnya dari kitaorang ? Puihhh :p Nak jadi copycat sangat . Apa masalah korang nie wehh . Copy status-2 aku dengan kawan aku lepastuh paste dekat wall sendiri lepastuh paste dgn kakiLIKE punya wall . Haha apa jadah kau nie ? Kejar hot apa *sikat rambut* . Eeeeuwww,  tolong weh , semua dah tahu keje korang dua orang tuh . Sorang form one sorang form two. Haaaaa , eloklaa kannn. Kbye aku benci korangg // Nurul Hudamy and Shiqeen :'D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi there, Yaya Nadia here. 14teen young. SMK Seri Perling, Johor. I created this blog on my own interest. All I wrote in this blog just a shit nonsense thing, but who cares? My blog my rules. Please don't stole or copy anything from here, I do appreciate you. Kinda busy lately so I rarely update. However, thanks for visiting. Enjoy yourself okayy ! :)


Navigations!

Diary About OneDirection Site


Let's Speak!



The Credits!


Template by : Atira Natasya
Basecode by : Nurynn
& Farisyaa Awayy
Header By: Ziera
Full Edited : Yaya Nadia

Best View at GOOGLE CHROME!