Yaya Nadia Here :D
Apa aku nak update nie -.-

Sunday 11 March 2012 | 0 Comment [s]

        Hahahallo xD Aku taktahu nak update ape dekat blog nie. Serious aku ni tak habis-2 pasal OneDirection. Haha :D Habistuh aku taktahu nak update ape. Hari ni hari isnin, lamanya naik sekola -.- Boring gila duduk rumah nie. Tadi aku bangun pukul 9. Lepastuh aku terus mandi, then aku baring-2 balik. Lepastuh dgr lagu semua smpai pukul 11. Then aku tetido balik pukul 11 tuh. 11.45 aku bangun tengok ada orang msg aku -.- Mak aku rupanya. Haha, hari ni aku boring gila , tak tau apsal. Aku nak buat homework, tpi petang nanti aku buat ahh. Semalam pegi wedding kawan mama dekat uda utama, lepastuh balik pegi tutti frutti dekat perling mall. Abang-2 yg kerja dekat TF dkat PM tuh semua aku kenal. Lagi-2 abang afiq yg pakai braces tuh :3 Hihi. Lepastuh balik rumah jea tengok ada abang norman and kak bibi kat luar rumah dia. Diorang dah nak pindah dahh kat setia tropika. Susah laa nak jumpa anak sedara aku lagi lepasni . haha Nuhaaaaaaa comell T_T Lepastuh dlm 6.45 macam tuh, ada orang dtg rumah. Tengok- 2 Fatin ketot dtg rumah aku. Dia bestfriends aku masa darjah 6 okay :'> Dia baik, dia pandai. Dulu dia sekola dkat SSI skrg dia pindah STF :') Macam-2 tawaran sekola dia dapat taw. Welkkk, rindu kau ketot xD hahaha . Dah la, aku nak makan, lapar tahu ? Laksa laksa. hahah okay bye ! Happy holiday (:





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi there, Yaya Nadia here. 14teen young. SMK Seri Perling, Johor. I created this blog on my own interest. All I wrote in this blog just a shit nonsense thing, but who cares? My blog my rules. Please don't stole or copy anything from here, I do appreciate you. Kinda busy lately so I rarely update. However, thanks for visiting. Enjoy yourself okayy ! :)


Navigations!

Diary About OneDirection Site


Let's Speak!



The Credits!


Template by : Atira Natasya
Basecode by : Nurynn
& Farisyaa Awayy
Header By: Ziera
Full Edited : Yaya Nadia

Best View at GOOGLE CHROME!